Academie Minerva

Hoe maak je een visuele identiteit voor mensen die net zo eigenwijs zijn als jijzelf?

Voor Academie Minerva ontwikkelde Thansk een visuele identiteit gemaakt voor makers. Hun verbeeldingskracht en makerschap is het vertrekpunt. Creatieve studenten, medewerkers en alumni starten met een flexibel speelveld waar ze alle kanten mee op kunnen.
Meer info
Opdrachtgevers
Academie Minerva
Hanze
In samenwerking met
Jilessen en Keizer — Motion
Flowti — Audio
Aanleiding van deze nieuwe identiteit? Onlangs is de merkarchitectuur van de Hanze op de schop genomen, met als resultaat dat Academie Minerva en het Prins Claus Conservatorium een endorsed brand zijn van de Hanze, met elk een eigen visuele identiteit. Thansk ontwikkelde 2 identiteiten met een familiaire band.

Benieuwd naar ons werk?

Academie Minerva
Een visuele identiteit voor makers
Noorderzon
Internationaal kunstenfestival en groots zomerfeest
Prins Claus Conservatorium
Van muziek naar vormentaal
Let's Gro
Wat als jij de toekomst mag bepalen?
Schoolkerk
Brengt mensen en gedachten in beweging
De Bibliotheek
Zoveel meer dan boeken
StrandLAB
Buitenlaboratorium voor cultuur
GAMMA
Wat is jouw lievelingskleur?
ALMO
Participatiecampagne voor Almeerse pioniers
GROENN
Jezelf introduceren door alvast vaarwel te zeggen
Lifelines
Voor mensen zoals jij en ik
Donkerte van de Wadden
Ervaar de échte donkerte
Noorderzon 2021
Internationaal kunstenfestival en groots zomerfeest
Campus Groningen
Place to be
Kloesewier
Van Aap, Noot, Mies naar Slaap, Boot, Fries; van school naar hostel
Ons Archief
Een verrassende bundeling verhalen en archiefstukken
Kwartaaltijdschrift GK
Van preekstoelen tot patroonheiligen en van koorhekken tot klokken
Fockups
F*cked up mockups